Interview with TVMovie (Germany) – Bulgarian Translation


imagebam.com imagebam.com

„Краят беше шокиращ за нас“

Романтичен, горещ – болезнен! По този начин Здрач звездите Кристен Стюарт и Робърт Патинсън описват краят на вампирската сага.

ТВ Муви: Най – накрая! Сваатбените камбани бият за мечтаната холивудска двойка. За сега само в кината: Първата част от последният филм Кристен е красива смъртна, а Роб  е секси вампира, които се вричат един на друг. И: за пръв път ще има горещи сцени в леглото. Срещнахме се със звездите на Комик Кон-а в Сан Диего.

TV Movie: Бъдете честни! Беше ли за вас трудно да снимате секса?

Роб: Оо да! Аз се почуствах наистина неудобно!

ТV Movie: Много ли хора имаше на сета?

Роб: Не, но страхът ми беше свързан с Тейлър и неговото фантастично тяло. Джейкъб, като върколак, беше гол в последните два филма. И да бъдем честни, не мога да се справя с него.

ТV Movie: Феновете ще бъдат доволни от страстта…

Кристен: След година, време е! (смее се)

Роб: Сцените са много емоционални. За пръв път се чуствах като човек, не като вампир.

ТV Movie: Какво мислиш за сватбената рокля на Бела?

Кристен: Обожавам я! Старомодна е, но това е, което наистина ми харесва.

ТV Movie: Би ли носила такава рокля на своята сватба?

Кристен: Не, не. Тя е подходяща за Бела, това е важното.

ТV Movie: Вярваш ли в брака?

Кристен: Харесва ми мисълта, че двама души ще останат заедно до края на живота им. За мен обаче,  това не трябва да бъде запечатано с подписи.

ТV Movie: Как ще опишеш първата част на Зазоряване?

Кристен: Зрял е правилната дума. Този път не е само борбата,но и фактът, че се създава едно семейство.

ТV Movie: Филмът е много мрачен…

Кристен: Да. Бела продължава да казва, че трябва да умре, за да остане с Едуард. Във филма тя показва как ще го направи.

ТV Movie: Едуард ли е големият герой, както всеки си мисли?

Роб: За мен, той никога не е бил големият герой. Едуард не се интересува за останалата част от света.Само накрая на сагата.

ТV Movie: С раждането на неговата дъщеря – вампир...

Роб: Точно. Моментът, когато бебето идва на бял свят, той не мисли само за себе си.

ТV Movie: Част 2 е заснета вече, а сагата Здрач приключи. Как се чустваш?

Роб: Аз съм малко параноичен, но след всеки филм казвам “ Това беше краят…“

ТV Movie: Какво ще ви липсва най-много?

Кристен: Живях в един различен свят в продължение на 4 години. Наистина го харесвах (смее се). Ще ми липсва всичко.

Роб: Същото и за мен. Последният ден беше като шок. Никога не съм мислил за края и изведнъж той е дошъл. Сега трябва да живеем ние с него.

Превод: Dw*world

Вашият коментар

