ПРЕВОД! Interview with Tele 5 (Germany)


Теле 5: Как ще се отрази Здрач на филмите от поп културата?

КС: Хората никога няма да забравят Здрач. Филмите остават с теб, като че са рядкост. И ние се вдъхновяваме от нови филми. Надявам се да бъда част от тях.

Теле 5: Разкажи ни малко за Зазоряване. Има сватба, меден месец…

КС: Страхотно беше да изиграя тази непоклатима любов. Преди имаше моменти, в които съм се питала как двамата ще го направят. Този път те са невероятно плизки като семейство. Бела и Едуард не са само влюбени, но и дълбоко свързани. Женят се. И е страхотно да се види как се справят с проблемите. Кризата, дали те же имат дете или не. Бела никога не е била толкова уязвима. И той не е бил толкова ядосан. Този път всичко е малко по-сериозно и мрачно.

Теле 5: Промени ли се през тези години?

КС: За мен това е голямо нещо, което идва към края си. Кариерата ми беше без дъх. Сега мога да си взема почивка и се питам „Къде ще стоя сега?, Как се чуствам?, Къде искам да отида?“ Не съм свикнала с това.

Теле 5: Какво те прави герой в очите ти?

КС: Героят иска повече,  отколкото едно просто преследване на щастието. Телър, например, е толкова невероятен човек. Той е по- силен  от останалите хора, които познавам. Сигурна съм, че в правилната ситуация, той ще се държи като истински герой.

Теле5: В Здрач и скоро и в Снежанка, ти прекарваш много време в тъмните и дълбоки гори. Какви опасности се крият там?

КС: Снежанака и Бела са много различини. Но има много специфични страхове, които те споделят. Мисля, че и двете са герои. И двете се изправят пред страховете си.

Теле5: Би ли носила сватбената рокля на Бела в истинския свят?

КС: Обичам моята сватбена рокля. Много е класическа. Чуствам  я много красива и изящна. Харесва ми, когато церемонията носи носталгична нотка.

Теле5: Участваше ли при изработване на роклята?

КС: Малко. Имаше много участващи при вземането на решение. Цялата работа беше голяма. Но има някои неща, които бяха важни за мен. За тези настоявах аз.

Теле5: Какво ти е мнението за брака?

КС: Не съм много запалена по брака. Не мисля, че е нещо лошо, но не го чуствам така. Може да бъде нещо страхотно. Но това е безмислено, ако не вярвате в него. Не се нуждая от брачно свидетелство, за да почуствам връзката с някого. Това зависи и по начина, по който си отраснал.  Не съм фен на брака, но съм фен на хората. Харесва ми идеята двама души да са заедно завинаги. Много съм сантименталана и съзлива.

Превод: Dw*world

 

Вашият коментар

