ПРЕВОД!! Interview with K/R for Premiere Magazine (France)


imagebam.comИтервю с Робърт Патинсън:

Premiere: За колко време заснехте и двете части?

Роб: 8 месеца.

Premiere: Не искам да цитирам Кристен, но тя ни каза 6.

Роб: Аз трябваше да стоя по-дълго.

Premiere: Имало ли е сутрини, когато си ставал и си се питал:“ Не мога да повярвам, че заснех тези филми“?

Роб: Разбира се. Имам предвид, ние прекарахме два месеца снимайки в една стая пред един зелен екран.

Premiere: Надявам се това на е била секс сцената!

Роб: Не! Тази я направихме за един ден. Не, трябваше да заснемем сцените, където нищо не се случва. Бяхме като във капан в тази стая, покрита с изкуствен сняг навсякъде, правейки я толкова интензивна колкото трябва да изглежда.

Premiere: Никой ли не ви каза, че бяхте част от експеримент?

Роб: Да “ Ще ви поставим в тази стая за 8 седмици и ще видим кой ще се предаде пръв“.

Premiere: Бил кондън идваще ли с Оскара си под мишница?

Роб: Не, не го харесвам. Но не мисля, че той е дошъл с тази нагласа. Той не е от тези, които се стресират много, но дори да го чуства, той много добре го крие. Забавно е, наистина. Всички идвахме към него крещеейки: “ Бил виждал ли си това? Това е глупаво!“ Той поглеждаше към нас и казваше: “ Знам, че е лудост. И на следващата секундо, той си тръгваше.“

Premiere: Това е начин за решаване на проблемите.

Роб: Трябвало е да съм го виждал. „Съгласен съм с теб. Това е бедствие.“ И тогава той си тръгваше , за да си почине. Бил е веселяк и той включваше хумора си във филма. Сагата „Здрач“ не е известна със своята забавна страна, но предишните режисьори наистина те предразполагаха да не се тревожиш. Началото на последния филм е изпълнен отново със светлина и релаксация…

Premiere: Първият кадър от трейлъра изглежда наистина ярък и слънчев.

Роб: Бил е отличен филмов сценарист. Като Крис Уайтц, който беше по-дързък с Новолуние. Не се страхуваше да се отдалечава от книгата. Във всеки друг филм, когато една линия не работи, ние я сменяме по време на снимките, така че да протече по-добре. Но това не винаги беше възможно със Здрач. Ако аз бях в подобна ситуация, аз щях да кажа: „Трябва да кажа това. Това е в книгага!“ Бил не би се поколебал да каже: “ Това е моят филм …“ (смее се)

Premiere:Спечели милиони луди фенки.

Роб: Много лошо. Това ми напомня за нещо, което видях не много отдавна. Бях попаднал на снимка на едно момиче, на която пишеше известният цитат “ И лъвът се влюбил в агнето“ татуирана на нея. Погледнах я два пъти и тя имаше“ И агнето се влюбило в лъва.“ Можеш ли да си представиш това, филмов цитат да бъде гравиран върху кожата ти – това дори не  е правилно?

Premiere: В първите три филма, винаги се подтискаше сексуалността. Сега в този, вече е време: средношно къпане, секс сцени, където се чупи легло, пребързано раждане… Не мога да се справя със всичкото това наведнъж.

Роб: Да бъда честен, бях малко изплашен. Когато чух какво става в последната книга казах: „Те спят заедно, прекалено грубо. Джейкъб се влюбва в бебе…“ бях втрещен. Обобщена по този начин, бихте си помислили, че това е най – прецаканата история. Но когато я прочетеш, не те шокира/ скандализира. За тези, които не знаят книгите, сигурен съм, че филмът ще им хареса повече от останалите. Преминахме от тинейджърският фанатастичен жанр, създавайки драма, която се преплита с ужас. Има сцени, в коита Бела изглежда като същество от друг свят. Когато бебето я изпива от вътре  тя изглежда, толкова слаба и бледа. Кристен трябваше да носи този ужасен грим и когат дойде на снимките попитах  екипа: “ Сигурни ли сте, че ще снимаме Здрач? Не трябва ли да безобиден и PG-13?“

Premiere: Сигурна съм, че Дейвид Кроненберг е бил доволен. “ Робърт засне филмовата адаптация на Космополис от Дон Делило.“

Мисля, че той ще се зарадва на нясои сцени, напремер, когато хапя плацентата при раждането. Тогава не бих играл в неговите филми, защото той би снимал всичко в близък план.

Premiere: Със Зазоряване, мисля че ще привлечеш нова публика. Започвайки с тези , които ще искат да го видят.

Роб: Ще си струват парите. Няма филм, който може да предвиди този риск. Но тъй като най-важните сцени са в част от историята, не би могло невъзможно да бъдат включени във филма. Всеки ден ние си казвахме един на друг: “ Нямахме избор да не кажем, че не можем да заснемем тези сцени.“ Нямаше друг избор.

Premiere: So you became an in ‘oral Caesarean’ expert?

Роб: Това беше най-смешното нещо, което някога трябваше да правя. Повдигнах глава и видях, че беше покрита с балдахин. Преди да снимаме сцената, Стефани Майер, една акушерка, Кристен и аз седнахме да говорим с лекар, за да ни обясни къде трябва да захапя, ако тази ситуация някога ми се наложи да направя в реалния живот.Лекарят ни погледна малко оздачено и каза:“Не мисля, че това може да ти се случи в реалния живот.“ (смее се)

Premiere: Все повече и повече се вълнувам да видя този филм…

Роб: Аз също съм нетърпелив. Най-вероятно ще умра от смях, когато го гледам.

Premiere: Спри ме, ако греша, но се чуствам, че истериятя около сагата ще се затиши и тогава ще можеш да водиш нормален живот

Роб: Още не. В ЛА имам само 40 кекунди преди да дойдат и да ми поискат автограф. Това е грешка на Туитър. Ако този сайт не съществуваше, аз щях да бъда оставен намира. Когато преминавам покрай някого, той започва веднага да вади телефона си. Знам много добре, че аз съм прецакания и така прецаквам деня си заради тези хора. Това е разочароващо.

Premiere: Вярно ли е, че сте предизвикали суматоха в Бразилия, когато сте заснемали меденият месец?

Роб: Да, на летището бяхме като арестувани. Не знам защо, но бях уплашен. Емиграционният ми каза:“ Ти си в моята страна, така че сте играеш по моите правила.“ „Каквото и да искате да правите позволете ми да напусна летището ви“ (смее се)

Premiere: Как беше през последните дни на сета на Зазоряване, когато трябваше да кажеш сбогом на 4-те години със Здрач?

Роб: Бяхме в Канада последните дни снимайки с целият екип. Един нормален ден на сета на Зазоряване снимахме през ноща, беше мразовито и валеше… Когато първият асистент режисьор казал край и на натиснал  клипборада, всички се прибрали в караваните си без дори да изпият последното си питие. Моят последен ден беше малко по-късно и беше невероятно. Част от екипа се завърна, за да снимаме допълнителни сцени в Карибско море. Бяхме Кристен и аз, без притеснения… Снимахме в морето, така че нямах нужда от грим или да нося контакни лещи. Беше топло, и накаря на деня всички излязохме да пием коктейли на брега, гледайки изгрева.  И тогава се запитах, защо не сме правили това през всичките 4 години. Всеки труден момент просто изчезна.

Интервю с Кристен Стюарт.

Premiere: Здрач беше за тинейджърса любовна история, Новолуние – любовенят триъгълник и Затъмнение наблегна на войната. Как ще опишеш Затъмнение?

Кристен: Има много семейна драма. Противно на предишните филми този обединява всичиките. В началото на филма създава тон, който се отклонява от останалите, което по мое мнение се нуждае от това. Забавен, светъл и накрая ще видим героите щастливи . Разбира се това не продължава дълго…

Premiere:Признавам, че отделям внимание на първият филм. Следващите два са просто за да се развива историята.

Кристен: Разбирам и съм съгласна. Той е неповторим и се отличава сам по себе си. Чуствах, че книгата е добре представен чрез невидимата ръка на Стефани. Това вече е кулминацията на историята, която искахме да изградим в последните 3 филма. Това е големият финал, който носи всичиси свои вълнениея.

Premiere: Четох, че Стефани е написала големият финал веднага след първата, което би могло да обясни тази „подложка“ за втората и третата книга.

Кристен: Не знаех нищо за това. Но вярно е, че би било абсурдно да минем веднага на сватбата в четвъртата книга. Спомням си, че Стефани пишеше Зазоряване докато снимахме Здрач. Когато си мисля за този период, за мен беше нещо лудо. Никой никого не познаваше, всичики бяхме много различни. Мога да ги видя отново актьори, режисьори, сценаристи един до друг и казвах плахо “ Здравейте на всичики“ Сега  всичиките ги чуствам толкова близки, което е странно.

Premiere: Ти беше на 17, когато засне първият филм. Как тези 4 години те промениха?

Кристен: Когато прекарваш времето си върху проект, който изисква толкова много работа, се чустваш като, че си вложил всичко от себе си – готов си да го защиставаш със цялата си душа. Това чуствъм към всички филми, в които съм играла. Здрач ми помогна да споделя тази страст към по-голяма публика. Като някой, който се изкачва на следващото стъпало на славата, сагата е критикувана много, но това ме кара да я защитавам все повече и повече.  Този опит ми помогна да се покажа пред света. Когато бях по-малака, усещах нещата по-силно, но не винаги е било възможно да го обясня с думи. Натрупах опит. В тази област всеки филмов проект ми помага да се боря малко по малко. Аз бях тинейджърка, когато започнах и мисля, че се научих да опозная себе си. Това е, като да получа контрол над себе си и да го изпусна, когато сцената го изисква. Както всеки филм, Здрач ме накара да порасна по-бързо от останалите.

Premiere: Между двата филма, ти засне The Runaways и Welcome to the Rileys. Силни и независими персонажи…

Кристен: Не беше съзнателен избор. Тъй като аз съм естествена личност, трябваше да комперсирам с такива роли. Но аз не съм против идеята да играя по-слаби и уязвими персонажи. Беше очарователно.

Premiere: Тези дни, в които снима Зазоряване сториха ли ти се прекалено дълги?

Кристен: Това беше толкова ретроспектиращо до такава степен, че се чуствах отново на снимачаната площадка на предишните филми. Това не означава, че те не са от решаващо значение за историята, но няколко дни се чувствах като Бил Мъри в Groundhog Day. Когато трябваше да стоим тихо няколоко часа в къщата в Ботън Ридж, Луизиана. Заснехме всичики вътрешни сцени  преди да излезем навън. Интимните сцени с много чуства, диалози; снимахме ги всичиките на веднъж. Мислех си, че никога няма да свърши особено когато сте като мен да снимате независими филми, които са направени за 5 минути.  После тръгнахме за Канада, където беше мразовито. Вместо да се радваме, че излязохме най-после на открито, ние се прибирахме вътре на топло. Моментът не би могъл да бъде по-лош. Когато снимахме меденият месец в Бразилия, тогава беше периода на валежите.

Premiere: Кои бяха ключовите моменти по заснемането?

Кристен: Феновете чакат най-много: сватбата, първата любовна сцена, сцената с раждането.

Sonia of RPLife 
Scans: source

Превод: Dw*world

Вашият коментар

