Glamour Interview Bulgarian Translation


imagebam.comИнтервюто е взето от Стефани Майер.

Радвам се да видя Кристен Стюарт отново. Липсваше ми. Срещнахме се в малка къщичка намираща се за 1 час от Лондон, където прекарах лятото. Кристен изглежда спокойна и щастлива; изглежда фантастично – присъщо за нея – и по-добре отпочинала от последният път, когато я видях на края на двата филма, които доминираха в живота ни през изминалите години. Вие сигурно ме познавате като автор на поредицата Здрач, но също и съм продуцент на филмите, така че с Кристен се познаваме много добре докато работихме заедно през последните три години. Сега сагата е на път да свърши с Зазоряване част 1 през този месец и Зазоряване част 2 следващата есен. Днес тя е със своите обикновени дънки и тениска Чък Тейлър и дълга конска опашка. Без никакъв грим, кожата й е забележимо свежа. Косата й е тъмна, лъскава и много дълга. Кристен се смее: Не всичката коса е нейна. Това е за следващият й филм: Снежанка и ловецът.

Говорим и говорим и докато си говорим къдриците на Кристен докосват краката й докато тя се навежда напред. Тя се отдава на всеки проект, в който вярва и тя все още се притеснява как това ще бъде прието. Надявам се, че в това интервю ще покажем истинската Кристен, истинското момиче, а не филмовата звезда.

СМ: Накрая дойде времето да се разделим, след като прекарахме  работейки заедно. И когато тръгнах да правя първият филм, ти беше в същото студио. Следеше ли ме?

КС: (смее се) Да, бях аз. Опитвах се да участвам в следващите ти филми.

СМ: Спомням си, че когато заснемахме сватбата в Зазоряване – изгубих я, защото бяхме лишени от сън в този момент.

КС: Да, последната нощ…бях изтощена и беше забавно. Роб беше изпълнен с енергия, докато аз бях на ръба.

СМ: Колко емоционална беше заснемането на последната сцена?

КС: Дори мисълта за това сега ме плаши. Последната нощ от заснемането буквално дърпах косата си плачех и не можех да кажа нито една дума.

СМ:Това беше големият момент. Да бъдеш там бихте могли да се чувствате …. и трябва да кажа, че ти прегърна Бела много.

КС: Аз харесвам много Бела. За да играеш роля като тази, ти трябва да вярвяш във всяко лудо решение, което тя прави.

СМ: Как персонажите те грабват?

КС: Това се дължи на добър инстинкт. Не мога да играя някой, който наистина не обичам.

СМ: Мисля, че едно то нещата, което искаш е да режисираш? все още ли го искаш?

КС: Да. Аз и Дакота (Фанинг) проведохме един разговор за това един ден и тя също иска да го направи .Мисля, че ще се случи. И също се радвам да бъда актьор . Не съм свършила с актьорството.

СМ: предпочиташ ли да работиш с мъж или жена режисьор?

КС: За всеки един чувстото ми е различно и е трудно да кажа: „Момичетата са като тази“ , защото работата с тях е много различна. Но жените режисьори са винаги доста забележителни, защото те отиват на следващата стъпка казвайки: „Не, аз ще режисирам филма. Не, няма никой друг.“

СМ: Знам , че пресата не е твоето любимо нещо. Била ли си някога цитирана погрешно?

КС: Да. Фалшивите впечатления са най-лоши. определено гледам да подбирам думите си. За сега съм добре. Как да говоря за това? И сте се погрижили да има филтър.

СМ: Какво четеш сега?

КС:  Режисьорът на Снежанка ми даде да прочета книгата за Жана Д’арк. Най-често чета неща върху, които работя.  И наблягам върху английският си акцент.

СМ: Трябва да е трудно да се концентрираш върху ролята си докато си загрижен за гласа си.

КС: Странно е. Особено като се има предвид, че наскоро имах толкова много опит, говорейки по начина, по който говоря. Защото това е начина на говорене на Бела. ( смее се) Боже, представете си ако трябваше да сменям гласа си.

СМ: Можеш ли да си представиш колко нещастна ще си? Сега се чувствам виновна, защото същото направихме с Роб.

КС: Да, вярно е. Напълно вярно (смее се).

СМ: Колко почива след като приключиха снимките на Зазоряване?

КС: Не съм се чувствала като все едно съм имала време. Прибрах се у дома и си почивах.

СМ: Отне ми известно време, преди да мога да кажа “ Всичко свърши“ (смее се)

КС: И опитът за гледане е толкова странно. Из и Тейлър гледахме филма. Беше наистина за бавно.

СМ: Кой ли не харесва Тейлър?

КС:Не! Определено. Забавно е да гледаш с него филма, защото ние сядаме и гледаме. Аз и Тейлър сме Здрач фенове  и можем да се погълнем във филма. Друго е, когато Роб е там…той го, харесва, но енергията е различна.

СМ: Роб и Тейлър имат различна енергия! Гледайки с Тейлър чувстваш страх, че ще те побият тръпки или ще има грозде в лицето ти.

КС: Напълно.

СМ: Трябва винаги да се пазиш от него.

КС: Обичам Бела и Джейкъб. Тейлър е много добър в тази част. Няма да казвам, че филма е добър, но…

СМ: Да, ние дадохме много от себе си в това! Ти трябва да умреш, трябва да родиш и не на последно място да се ожениш за първи път.

КС: Знам! Боже!

СМ: Какво прави за 21-ия си рожден ден?

КС: Навърших 21 същият уикенд, когато беше партито по случай края на Зазоряване. Така че  е късмет, че имах парти и празнувах с всички, но не трябваше да се чувствам като рожденичка. Чувствам се по-голяма. Невероятно е, че неудобствата, които имах преди сега са изчезнали.

СМ: Стилът ти е много семпъл. Как може да го опишеш?

КС: Имам нещо като униформа – чувствам се удобно с качулка независимо в какво настроение съм. И няма нищо по хубаво с нова тениска с V – образно деколте. За мен „промяната“ е  нова тениска. И трябва да има джобове, защото ако нося чанта ще я загубя.

СМ:Пазиш личният си живот само за себе си. Можеш ли дадеш съвет на читателите на Glamour ?

КС: Хмм…Добрият съвет от мен е да бъдеш честен и да познават себе си. Да не бъде задник. Да не се примиряваш. Това е моят съвет. 

ПРЕВОД: Dw*world

Вашият коментар

